
Секти
– це від’єднання, розділення, по суті – розкол. Як би такого роду зібрання не
робило доброчинний вигляд, за зовнішньою
посмішкою приховується звірячий оскал. Будь-яка секта припускає абсолютну, некритичну лояльність для своїх адептів. Будь-яка секта претендує на
те, що її доктрина – абсолютна істина в останній інстанції. Будь-яка секта – це, по суті, в'язка трясовина, куди потрапити досить просто,
а от вийти звідти досить проблематично. Замкнуте коло з власним світоглядом, життєвим
укладом, власною релігією та історією. Громадяни України, які є адептами сект – це вже не дуже громадяни ... Для них не існує
ані державного гімну України, ані Конституції, ані
чинного законодавства. Замість цього у таких громадян керівництво
секти, директиви керівництва секти, заборони керівництва секти. Але само керівництво
секти в більшості випадків є громадянами далекого
закордоння із зірково-смугастим прапором. Таке
керівництво насторожує саме по собі. До речі, релігійна доктрина для багатьох сект – тільки завіса для людського ока,
за якою приховується цілком конкретний політичний
і економічний зміст. При цьому, його ідеї,
наприклад, запропонований державний устрій
ніхто особливо не шифрує.
Виникає
логічне запитання: чому такі організації, завдання яких можна означити як підривно-диверсійними множаться в нашій країні як поганки після
дощу?
Отут треба , відзначити кілька моментів.
По-перше, у нас є закон про свободу
совісті і релігійні організації. Він дуже потрібний, бо люди й
держава через нього вирішують свої стосунки. Для релігійних організацій цей
закон, якщо максимально спростити, означає наступне: у нашій країні може з'явитися любий екзотичний культ. Однак, коли доходить до правозахисної
практики, починаються цікаві нюанси.
Державні чиновники – далеко не релігіознавці. Тобто, коли до них приходять адепти ображеної чимось
секти , їх бере острах від такої екзотики. Вони рішуче
не розуміють, як до таких організацій ставитися.
Заборониш їм реєструватися й існувати, а вони подають на тебе до суду із прав людини. Тому
наші чиновники їх діяльність дозволяють, по-тихому. Тим більше, що представники сект приходять із усякими гарними папірцями типу - «Диплом такий-то суспільної академії наук».
Крім цього наші чиновники не тільки не релігіознавці,
але ще й не вчені-академісти. Вони не знають, чим відрізняється суспільна академія наук
від державної. А папірець гарно виглядає,
та ще й з голографічною печаткою. Ну, як таким
діяльність заборониш? Отут ще й спрацьовує така необхідна релігійна ширма. Чиновник настільки зосереджується на релігійній складовій, що навіть думки немає
про те, що можливо, це звичайні шахраї?
Другий аспект правової проблеми сектантства в тому, що воно має
власне ліберальне лобі у владних
структурах. Ліберали закон про свободу совісті й релігійних
організацій трактують досить своєрідно: свобода
належить яким
завгодно релігійним утворенням, крім
традиційних.
Якщо до такого чиновника починають звертатися громадяни із
проханням позбавити докучливих
сектантів, він діяч починає просторікувати про свободу, мракобісся, релігійної
конкуренції й далі за списком. Крім того, деякі
чиновники за «зелене світло» від деяких організацій мають цілком матеріальні, легальні
бонуси. Ось такий бік корупції, що лежить у політичній площині.
Нині, щоправда, наша держава в цілому розуміє, що тоталітарні секти суспільству нічого гарного не приносять. Більш того: вони все більш загрожують її безпеці. Та її частина суспільства, яка вже загрузла в
сектах, їй вже принципово
непідконтрольна. Вона підконтрольна керівництву
секти, яке підконтрольне зовсім іншій державі. І тут ми можемо говорити й про агентуру впливу, і про відверте шпигунство, на якім, до речі, ловили багатьох адептів різних сект – свідків Ієгови,
мормонів, нових апостолів, харизматів та інших. Не є таємницею, що
багаточисленний контингент сектантів закордонні розвідувальні - диверсійні центри
використовують як «гарматне м’ясо» активних
учасників різного роду заколотів та революцій Це серйозна політична проблема - проблема державної безпеки.
Аналітичний
центр «Антисекта@Тернопіль»
Джерело: http://antisekta.ucoz.com/index/0-2 |